Зборовська, О. М.
    Детермінанти впливу на вартість бренду підприємства [Текст] / О. М. Зборовська, О. Ю. Красовська // Економіка та держава. - 2019. - № 9. - С. 26-29 : табл. - Бібліогр. с. 29 (9 назв)
Рубрики: Підприємства--Бренд--вартість
Анотація: Визначено, що завдання вартісної оцінки бренду відрізняються від цілей оцінки капіталу бренду. Обгрунтовано, що однією з основних складових бренду є суб'єктивність, сутність якої полягає в сприйнятті бренду підприємства як сукупності вражень суб'єктів зовнішнього середовища, щодо контексту дослідження — партнерів, про його здобутки та можливості розвитку. Доведено, що на вибір інструментів комунікацій щодо формування та підтримки бренду матимуть вплив групи факторів як внутрішнього, так і зовнішнього середовища підприємства. Усі наведені фактори необхідно враховувати в процесі вибору форми впливу на вартість бренду. Визначено, що процес формування бренду характеризується ризикованістю, але адекватний існуючим і прогнозним потребам ринку, останній може трансформуватися в товар з моменту своєї сформованості.


Дод.точки доступу:
Красовська, О.Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)