Оліфіренко, Лілія. Критерії ефективності інтернет-технології в аспекті планування маркектингових комунікацій [Текст] / Лілія Оліфіренко, Марія Письменюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 33-44 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 43-44
Маркетингові комунікації Кл.слова (ненормовані): рекламний ринок -- цифрові технології -- медійна реклама -- соціальні мережі Анотація: У статті подано аналіз рекламного інтернет-ринку України, який показав основні напрями перспективного використання цифрових технологій. Визначено сутність інтернет-реклами, проаналізовано сучасний стан та обсяги інтернет-реклами в порівнянні з іншими видами медійної реклами; розглянуто сутність та форми інтернет-промоушингу, а також динаміку обсягу інтернет-реклами, доцільність та актуальність її використання. Дод.точки доступу: Письменюк, Марія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |