Шабатура, Тетяна. Суть та значення бенчмаркінгу в дослідженнях екотуристичної сфери [Текст] / Тетяна Шабатура> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 167-173 : табл. - Бібліогр.: с. 172-173 Рубрики: Бенчмаркінг--Екологічний туризм Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- конкурентне середовище -- інноваційні проєкти -- інтеграційні процеси Анотація: У статті досліджено генезис методу бенчмаркінгу; розкрито сутність поняття бенчмаркінгу; досліджено особливості поширення його серед вітчизняних підприємств екотуризму, а також розглянуто основні етапи використання бенчмаркінгу вітчизняними екотуристичними підприємствами (планування, дослідження, спостереження і збір інформації, аналіз, адаптація та удосконалення). Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |