Новосьолова, Валентина. Результати проведення РІSA-2018 як інструмент підвищення рівня сформованості читацької компетентності учнів [Текст] / Валентина Новосьолова> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 7/8. - С. 20-26. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Учні--Читацька компетентність--Дослідження--Україна, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): читацька грамотність -- базова середня освіта Анотація: Проагналізовано результати міжнародного оцінювання освітніх досягнень українських учасників РІSA-2018, зокрема показників рівня сформованості читацької компетентності учнів. Окреслено ключові проблеми формування читацької компетентності закладів загальної середньої освіти, рекомендовано зразки вправ і завдань, спрямованих на формування читацької компетентності, для використання на уроках української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |