Проскурніна, Надія.
    Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [Текст] / Надія Проскурніна // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 4. - С. 129-140 : іл. - Бібліогр.: с. 138-140
УДК
Рубрики: Штучний інтелект--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
персоналізація споживачів -- машинне навчання -- функції маркетингу -- генерація контенту -- трансформаційні процеси -- аналіз даних -- бізнес-прогнозування -- чат-боти -- роздрібна торгівля
Анотація: Розглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)