Руснак, Діана. Формування міжкультурної комунікативної компетентності у майбутніх вчителів французької мови: гендерні стереотипи (методична розробка) [Текст] / Д. Руснак> // Іноземні мови. - 2020. - № 3. - С. 45-48 Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): міжкультурна комунікативна компетентність -- гендерні стереотипи -- майбутні вчителі Анотація: У методичній розробці запропоновано вправи на матеріалі французької та української реклами, спрямовані на формування соціокультурних знань двох культур, зокрема гендерних стереотипів. Робота поділяється на 6 етапів, з яких 4 основних: спостереження, рефлексія, порівняння та медитація. Вправи та завдання методичної розробки спрямовані на розвиток аудіовізуального сприймання та розуміння матеріалу, а також на розвиток усного та писемного мовлення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |