Красовська, О. Ю.
    Методи досліджень ефективності маркетингових інструментів [Текст] / О. Ю. Красовська // Економіка та держава. - 2020. - № 5. - С. 133-136. - Бібліогр. с. 136 (10 назв)
Рубрики: Маркетинг--Методи досліджень
Анотація: У статті розглянуто методи маркетингових досліджень, які у залежності від способу збирання інформації, розподіляються на кабінетні і польові. До основних методів кабінетних досліджень відносяться: традиційний аналіз, сase-study, контент-аналіз, економіко-математичні методи, моделювання, аналіз аналогій. Польові дослідження є основою будь-якого маркетингового дослідження. До основних методів польових досліджень відносять: опитування; спостереження; експеримент; імітаційне моделювання; панельне дослідження.Наведено алгоритм процесу оцінки рівня споживчого сприйняття маркетингових інструментів промислового підприємства, який включає певну послідовність кроків. Зроблено висновок, що для виявлення існуючого рівня задоволеності та лояльності споживачів щодо продукції підприємства необхідно проводити моніторинг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)