Стрельченко, Оксана.
    Характеристика банківського маркетингу як складника діяльності публічної адміністрації у сфері економіки та фінансів [Текст] / Оксана Стрельченко, Вадим Скорик // Підприємництво, господарство і право. - 2020. - № 6. - С. 156-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Банки--Маркетингова діяльність
Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- банківська система
Анотація: У статті здійснено ґрунтовне дослідження правової категорії «банківський маркетинг» у світлі проведення економічних реформ в Україні, який формулюється з різних позицій науковців цієї сфери, але, на нашу думку, не розкриває сутності цієї категорії. Подається визначення та систематизація головних факторів, які впливають на вибір реальними потенційними клієнтами банків, набір комплексу банківських послуг і місце комплексу маркетингу у формуванні маркетингової стратегії банку.


Дод.точки доступу:
Скорик, Вадим

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)