Федоренко, Л. О. Цифрові тестові вправи для автономної роботи та контролю навчальних досягнень студентів-германістів з теми "німецький романтизм" [Текст] / Л. О. Федоренко> // Іноземні мови. - 2020. - № 4. - С. 48-53 Рубрики: Німецька мова--Методика викладання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): методично-дидактичні принципи -- навчальний тип -- німецький романтизм Анотація: У публікації представлено цифрові та аналогові тестові вправи й завдання до теми "Німецький Романтизм" для студентів-германістів.Завдання розроблені на інтернет-платформі LearningApps і достіпні через QR-код або покликання на сайт. Цифрові завдання та вправи враховують особливості різних навчальних типів за канолом сприйняття інформації, а також методично-дидактичні принципи навчання німецької мови: навчальна автономія, активізація учасників навчального процесу, диференційований підхід. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |