Серпухов , Максим. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств [Текст] / Максим Серпухов , Аліна Нестеренко> // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 63-69 : табл. - Бібліогр.: с. 68-69 Рубрики: Маркетингові технології--Підприємства--Розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): сегментування -- таргетування -- цифровий маркетинг Анотація: У статті розглянуто маркетингові технології для активізації розвитку вітчизняних підприємств.Проаналізовано статиститчні данні, щодо використання маркетингових технологій в Україні. Статья містить етапи впровадження технологій на ринок українських підприємств, та рекомендації до вдосконалення підходів впровадження. Дод.точки доступу: Нестеренко, Аліна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |