Серпухов , Максим.
    Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств [Текст] / Максим Серпухов , Аліна Нестеренко // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 63-69 : табл. - Бібліогр.: с. 68-69
Рубрики: Маркетингові технології--Підприємства--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
сегментування -- таргетування -- цифровий маркетинг
Анотація: У статті розглянуто маркетингові технології для активізації розвитку вітчизняних підприємств.Проаналізовано статиститчні данні, щодо використання маркетингових технологій в Україні. Статья містить етапи впровадження технологій на ринок українських підприємств, та рекомендації до вдосконалення підходів впровадження.


Дод.точки доступу:
Нестеренко, Аліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)