Стаднік, Л. І.
    Інноваційна цінова політика як елемент консалтингу в системі управління поведінкою споживачів [Текст] / Л. І. Стаднік, Л. І. Шевченко // Економіка та держава. - 2020. - № 8. - С. 66-70 : табл. - Бібліогр. с. 70 (13 назв)
Рубрики: Підприємства--Цінова політика--Інновації
Анотація: У сучасному бізнесі процес формування та реалізації інноваційної цінової політики з метою управління поведінкою споживачів є складним явищем. У ході дослідження проведено аналіз існуючих форм ведення цінової політики. Зазначено, що цінова політика повинна відповідати умовам ринку, на якому функціонує підприємство, і забезпечувати швидке реагування цінових рішень на зміну цих умов. Основний напрям інноваційної цінової політики визначає цінова стратегія, яка визначається цілями цінової політики. З'ясовано, що вибір інноваційної форми цінової політики обумовлений різними її цілями — максимізація прибутку, збільшення збуту, утримання ринку тощо. Визначено найбільш поширені помилки, яких допускаються підприємства у процесі формування цін на продукти та послуги. Окреслено фактори, що впливають на формування механізму інноваційної цінової політики підприємства. Проведено критичний аналіз методичних прийомів, які допомагають менеджменту підприємства сформувати дієвий механізм інноваційної цінової політики.Надано практичні пропозиції щодо формування інноваційної цінової політики як елемента консалтингу в системі управління поведінкою споживачів та визначено ключові етапи її реалізації.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Л.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)