Олейніков, Юрій. Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки [Текст] / Юрій Олейніков, Людмила Сєрова> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3. - С. 23-35. - Бібліогр.: с. 32-33
Кл.слова (ненормовані): національний бренд -- брендинг -- зовнішньоекономічні зв'язки -- експорт -- експортна стратегія Анотація: Проаналізовано інституційні основи підтримки формування національного бренду України. Визначено основні напрями організаційно-інституціональних перетворень у експортоорінтованому комплексі економіки України. Акцентовано на розумінні особливої ролі національного бренду в розвитку експортоорієнтованої економіки, що сприяє встановленню та підтримці конкурентної позиції країни. Дод.точки доступу: Сєрова, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |