Забаштанська, Тетяна. Маркетингові засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах в умовах цифровізації [Текст] / Тетяна Забаштанська, Ольга Попело, Марина Нікітенко> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2021. - № 4. - С. 153-160 : табл. - Бібліогр.: с. 159-160
Цифровий маркетинг--Планування--Інновації--Україна Кл.слова (ненормовані): новий товар -- життєвий цикл -- споживчі параметри -- стратегія підприємства Анотація: У статті досліджено теоретико-методичні засади розвитку системи планування на підприємствах. Описано процес планування, що включає п'ять основних етапів. Доведено, що запорукою успіху інновацій є відповідність вимогам та потребам ринку. Дод.точки доступу: Попело, Ольга; Нікітенко, Марина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |