Забаштанська, Тетяна.
    Маркетингові засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах в умовах цифровізації [Текст] / Тетяна Забаштанська, Ольга Попело, Марина Нікітенко // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2021. - № 4. - С. 153-160 : табл. - Бібліогр.: с. 159-160
УДК
Рубрики: Маркетингова діяльність--Планування--Інновації--Україна
   Цифровий маркетинг--Планування--Інновації--Україна

Кл.слова (ненормовані):
новий товар -- життєвий цикл -- споживчі параметри -- стратегія підприємства
Анотація: У статті досліджено теоретико-методичні засади розвитку системи планування на підприємствах. Описано процес планування, що включає п'ять основних етапів. Доведено, що запорукою успіху інновацій є відповідність вимогам та потребам ринку.


Дод.точки доступу:
Попело, Ольга; Нікітенко, Марина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)