Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Гузь О. О. Назва : Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу : підготовка до написання есе за віршем "Падло" Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 33-40 (Шифр В739399/2011/2) Примітки : Бібліогр.: 39 назв. Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст. Зарубіжна література-- Методика-- Урок Зарубіжна література-- Методика-- Перевірка й оцінка знань Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правила написання есе--побудова есе--мовно-стильові засоби--переклади вірша (д. павличко, елліс)--історична примітка (про вірш "падло") Зміст : "Падло" ("Падаль")/ Ш. Бодлер. Анотація: Запропоновано рекомендації до проведення заключного заняття у системі уроків з творчості французького поета Ш. Бодлера. Мета даного уроку - узагальнити і поглибити учнівські уявлення про художнє відтворення теми життя і смерті у творчому доробку Бодлера, надати загальну характеристику його творчості. Урок має на меті також розвивати зв'язне мовлення старшокласників, їх творчі здібності, вміння аргументовано й образно висловлювати свої думки щодо творів художньої літератури (зокрема у вигляді написання есе). Примірники :ВДГН(1) Вільні : ВДГН(1) Дод.точки доступу: Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\ |