Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Прокопець О.В. Назва : Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 2. - С. 109-116: рис. ; табл. (Шифр -904081/2011/2) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Предметні рубрики: Економіка природокористування-- Екологічні інновації-- Маркетингові дослідження-- Екоатрибутивний споживчий вибір Анотація: У статті досліджено основні типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій, виділені за ознаками екоатрибутивності та мотиваційного спрямування. Запропоновано поняття екоатрибутивного споживчого вибору, в якому екологічні атрибути товару визнаються споживачем як значущі. Розмежовано нульову, одиничну, подвійну та мнжинну екоатрибутивність споживчого вибору. Розглянуто типи споживчого вибору за внутрішнім і зовнішнім мотиваційним спрямування. Досліджено чинники раціональності споживчого вибору. Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) |