Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прокопець О.В.
Назва : Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 2. - С. 109-116: рис. ; табл. (Шифр -904081/2011/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка природокористування-- Екологічні інновації-- Маркетингові дослідження-- Екоатрибутивний споживчий вибір
Анотація: У статті досліджено основні типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій, виділені за ознаками екоатрибутивності та мотиваційного спрямування. Запропоновано поняття екоатрибутивного споживчого вибору, в якому екологічні атрибути товару визнаються споживачем як значущі. Розмежовано нульову, одиничну, подвійну та мнжинну екоатрибутивність споживчого вибору. Розглянуто типи споживчого вибору за внутрішнім і зовнішнім мотиваційним спрямування. Досліджено чинники раціональності споживчого вибору.
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)