Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Сало І. А. Назва : Методичні підходи щодо прогнозування обсягів реалізації яблук на внутрішньому ринку Місце публікування : Економіка АПК. - 2011. - № 1. - С. 91-94 (Шифр Е969742/2011/1) Примітки : Бібліогр. в прим. Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингове дослідження-- Маркетинговий аналіз Внутрішня торгівля в Україні-- Прогнозування Плодовоягідні культури-- Торгівля та ціни-- Статистика Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживання--плодоягідна продукція--садівницьке підприємство Анотація: Розглянуто параметри прогнозування обсягів реалізації яблук усіма категоріями господарств. Побудовано економічну модель прогнозування з урахуванням сезонного характеру на внутрішньому ринку яблук. Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) |