Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сало І. А.
Назва : Методичні підходи щодо прогнозування обсягів реалізації яблук на внутрішньому ринку
Місце публікування : Економіка АПК. - 2011. - № 1. - С. 91-94 (Шифр Е969742/2011/1)
Примітки : Бібліогр. в прим.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Маркетингове дослідження-- Маркетинговий аналіз
Внутрішня торгівля в Україні-- Прогнозування
Плодовоягідні культури-- Торгівля та ціни-- Статистика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживання--плодоягідна продукція--садівницьке підприємство
Анотація: Розглянуто параметри прогнозування обсягів реалізації яблук усіма категоріями господарств. Побудовано економічну модель прогнозування з урахуванням сезонного характеру на внутрішньому ринку яблук.
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)