Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сорокіна Л.
Назва : "Нехудожнє" зображення чи художнє викриття? : проблемний урок у 9 класі : [за "Народними оповіданнями" Марка Вовчка]
Місце публікування : Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 3. - С. 17-22. (Шифр У679846/2011/3)
Предметні рубрики: Українська література-- Марко Вовчок (Вілінська Марія Олександрівна) (1833-1907 рр.)
Українська література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія створення оповідань--ідейно-художній аналіз оповідання "козачка"--осуд кріпацтва--проблемна ситуація--робота в групах--вовчок м.
Зміст : "Народні оповідання" ("Козачка")/ Вовчок Марко.
Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Народні оповідання" Марка Вовчка - "нехудожнє" зображення нетипових епізодів із кріпацького життя чи художнє викриття кріпосницької системи?". Мета даного уроку - за допомогою технології проблемного навчання висвітлити значення творчості М. Вовчка, надати ідейно-художній аналіз твору, розвивати в учнів дослідницькі навички.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)

Дод.точки доступу:
Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\