Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Сорокіна Л. Назва : "Нехудожнє" зображення чи художнє викриття? : проблемний урок у 9 класі : [за "Народними оповіданнями" Марка Вовчка] Місце публікування : Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 3. - С. 17-22. (Шифр У679846/2011/3) Предметні рубрики: Українська література-- Марко Вовчок (Вілінська Марія Олександрівна) (1833-1907 рр.) Українська література-- Урок Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія створення оповідань--ідейно-художній аналіз оповідання "козачка"--осуд кріпацтва--проблемна ситуація--робота в групах--вовчок м. Зміст : "Народні оповідання" ("Козачка")/ Вовчок Марко. Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Народні оповідання" Марка Вовчка - "нехудожнє" зображення нетипових епізодів із кріпацького життя чи художнє викриття кріпосницької системи?". Мета даного уроку - за допомогою технології проблемного навчання висвітлити значення творчості М. Вовчка, надати ідейно-художній аналіз твору, розвивати в учнів дослідницькі навички. Примірники :ВДГН(1) Вільні : ВДГН(1) Дод.точки доступу: Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\ |