Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костенко О. П., Адєєва Т. О.
Назва : Модель оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 87-91: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/3). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 90-91
Предметні рубрики: Промислові підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий потенціал--оцінка маркетингового потенціалу--нечітка база знань--теорія нечітких множин
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)

Дод.точки доступу:
Адєєва, Т. О.