Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Костенко О. П., Адєєва Т. О. Назва : Модель оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 87-91: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/3). - ISSN 1814-1161 Примітки : Бібліогр.: с. 90-91 Предметні рубрики: Промислові підприємства-- Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговий потенціал--оцінка маркетингового потенціалу--нечітка база знань--теорія нечітких множин Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Дод.точки доступу: Адєєва, Т. О. |