Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Бєлоусова О. С., Пащенко Н. А. Назва : Вплив корпоративної культури на формування позитивного іміджу комерційних банків України Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 199-202: табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/3). - ISSN 1814-1161 Примітки : Бібліогр.: с. 202 Предметні рубрики: Комерційні банки Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна культура--імідж--брендінг--рівень організаційної культури--місія--цінності--корпоративні видання Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Дод.точки доступу: Пащенко, Н. А. |