Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлоусова О. С., Пащенко Н. А.
Назва : Вплив корпоративної культури на формування позитивного іміджу комерційних банків України
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 199-202: табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/3). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 202
Предметні рубрики: Комерційні банки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна культура--імідж--брендінг--рівень організаційної культури--місія--цінності--корпоративні видання
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)

Дод.точки доступу:
Пащенко, Н. А.