Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Окунєва, Ольга Назва : Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21 (Шифр М636468/2011/2) Примітки : Библиогр.: с. 21 (6 назв.) Предметні рубрики: Внутрішній маркетинг Сегментація працівників Працівник-- Ставлення до роботи Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішній клієнт Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту. |