Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Окунєва, Ольга
Назва : Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування)
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21 (Шифр М636468/2011/2)
Примітки : Библиогр.: с. 21 (6 назв.)
Предметні рубрики: Внутрішній маркетинг
Сегментація працівників
Працівник-- Ставлення до роботи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішній клієнт
Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.