Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.372 Автор(и) : Сібрук В.Л., Кришкевич К.А. Назва : Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa" Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 71-77: табл.; граф. (Шифр -904081/2012/4) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. ББК : 65.372 Предметні рубрики: Економіка транспорту-- Авіаперевезення-- Авіакомпанії "Lufthansa" --Німеччина Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--медіа-мікс--swot-аналіз--прибуток--сили портера Анотація: У статті проведено аналіз впливу маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa", виявлено сильні та слабкі сторони, запропоновано конкретні рекомендації щодо покращення її збутової діяльності. Також складено прогноз прибутків на наступні роки. Дод.точки доступу: Кришкевич, К.А. |