Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Бакалінський О. Назва : Як пасажири оцінюють якість обслуговування : детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 5/6. - С. 20-28: ил. (Шифр М636468/2011/5/6) Примітки : Библиогр.: с. 28 (20 назв.) ББК : 39.2 Предметні рубрики: Пасажирські перевезення Якість перевезень Транспортні послуги Ключові слова (''Вільн.індекс.''): залізничий транспорт Анотація: У статті представлені адаптовані моделі реакції пасажирів на обслуговування з урахуванням специфіки впливу залізничного транспорту на детермінанти якості послуг. |