Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бакалінський О.
Назва : Як пасажири оцінюють якість обслуговування : детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 5/6. - С. 20-28: ил. (Шифр М636468/2011/5/6)
Примітки : Библиогр.: с. 28 (20 назв.)
ББК : 39.2
Предметні рубрики: Пасажирські перевезення
Якість перевезень
Транспортні послуги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): залізничий транспорт
Анотація: У статті представлені адаптовані моделі реакції пасажирів на обслуговування з урахуванням специфіки впливу залізничного транспорту на детермінанти якості послуг.