Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корінєв В. Л., Сємілєтова Г. А.
Назва : Напрями підвищення ефективності маркетингового планування на підприємстві
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 194-198: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/3). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 198
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг-- Планування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємство--маркетингова діяльність--процес планування--цілі та критерії діяльності підприємства--маркетинговий план--попит--потреби споживача
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)

Дод.точки доступу:
Сємілєтова, Г. А.