Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Корінєв В. Л., Сємілєтова Г. А. Назва : Напрями підвищення ефективності маркетингового планування на підприємстві Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 194-198: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/3). - ISSN 1814-1161 Примітки : Бібліогр.: с. 198 Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг-- Планування Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємство--маркетингова діяльність--процес планування--цілі та критерії діяльності підприємства--маркетинговий план--попит--потреби споживача Примірники :ВДЕТПСГН(1) Вільні : ВДЕТПСГН(1) Дод.точки доступу: Сємілєтова, Г. А. |