Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290-21
Автор(и) : Воронецька І. С.
Назва : Особливості організації системи екологічного маркетингу в аграрних підприємствах
Місце публікування : Економіка АПК. - 2012. - № 9. - С. 64-69: рис. (Шифр Е969742/2012/9)
Примітки : Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК : 65.290-21
Предметні рубрики: Менеджмент стратегічний-- Розвиток підприємства
Економіка підприємства-- Маркетинг
Екологія-- Природокористування
Анотація: Досліджено та проаналізовано вплив екологічно спрямованої маркетингової стратегії на ефективність діяльності аграрних підприємств шляхом систематизації визначальних чинників екологічного маркетингу для забезпечення збалансованого еколого-економічного розвитку аграрного сектору економіки.