Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.290-21 Автор(и) : Воронецька І. С. Назва : Особливості організації системи екологічного маркетингу в аграрних підприємствах Місце публікування : Економіка АПК. - 2012. - № 9. - С. 64-69: рис. (Шифр Е969742/2012/9) Примітки : Бібліогр. в підрядк. прим. ББК : 65.290-21 Предметні рубрики: Менеджмент стратегічний-- Розвиток підприємства Економіка підприємства-- Маркетинг Екологія-- Природокористування Анотація: Досліджено та проаналізовано вплив екологічно спрямованої маркетингової стратегії на ефективність діяльності аграрних підприємств шляхом систематизації визначальних чинників екологічного маркетингу для забезпечення збалансованого еколого-економічного розвитку аграрного сектору економіки. |