Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.42 Автор(и) : Смагулова Ж. , Муханова А. Назва : Анализ применения и перспективы развития мерчандайзинга в розничной торговле (на примере супермаркетов Казахстана) Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 9. - С. 483-492: рис., табл. (Шифр -904081/2012/9) Примітки : Бібліогр.: 10 назв ББК : 65.42 Предметні рубрики: Економіка Казахстану-- Економіка торгівлі-- Роздрібна торгівля-- Мерчандайзинг Анотація: У статті розглянуто суть, значення мерчандайзинга в сучасній торгівлі, а також сформульовано його основні інструменти. Проведено аналіз застосування мерчандайзинга в супермаркетах м. Кизилорди (Казахстан), на основі якого надано рекомендації по поліпшенню використання мерчандайзинга в аналізованих супермаркетах. Також розглянуто перспективи розвитку мерчандайзинга в сучасних умовах. Дод.точки доступу: Муханова, А. |