Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42
Автор(и) : Смагулова Ж. , Муханова А.
Назва : Анализ применения и перспективы развития мерчандайзинга в розничной торговле (на примере супермаркетов Казахстана)
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 9. - С. 483-492: рис., табл. (Шифр -904081/2012/9)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв
ББК : 65.42
Предметні рубрики: Економіка Казахстану-- Економіка торгівлі-- Роздрібна торгівля-- Мерчандайзинг
Анотація: У статті розглянуто суть, значення мерчандайзинга в сучасній торгівлі, а також сформульовано його основні інструменти. Проведено аналіз застосування мерчандайзинга в супермаркетах м. Кизилорди (Казахстан), на основі якого надано рекомендації по поліпшенню використання мерчандайзинга в аналізованих супермаркетах. Також розглянуто перспективи розвитку мерчандайзинга в сучасних умовах.

Дод.точки доступу:
Муханова, А.