Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 22.3
Автор(и) : Прокопенко, Микола
Назва : Методологічні основи формування вимірювальних умінь учнів під час вивчення електродинаміки
Місце публікування : Фізика та астрономія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 16-19: Схема (Шифр Ф225436/2012/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 22.3
Предметні рубрики: Фізика-- Електродинаміка
Фізика-- Вивчення в школі
Анотація: У статті проаналізовано методологічні основи формування вимірювальних умінь учнів під час вивчення електродинаміки. Запропоновано в структуру процесу вимірювання включити модель вимірюванної величини як орієнтаційну основу дії.