Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Кодлюк Я. Назва : Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності Місце публікування : Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 6-9 (Шифр П675327/2013/1) Примітки : Бібліогр.: 15 назв. ББК : 74.20 Предметні рубрики: Педагогіка-- Особистісно орієнтоване навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--уміння вчитися--рефлексія навчальної діяльності--позитивні мотиви навчання--особистісно орієнтоване навчання--ключова компетентність Анотація: У статті виокремлено та охарактеризовано сутнісні ознаки суб'єктності молодшого школяра в навчальній діяльності - сформоване вміння вчитися, розгорнута рефлексія, стійкі позитивні мотиви навчання, набуття яких може забезпечити особистісно орієнтована початкова освіта. |