Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кодлюк Я.
Назва : Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності
Місце публікування : Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 6-9 (Шифр П675327/2013/1)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 74.20
Предметні рубрики: Педагогіка-- Особистісно орієнтоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--уміння вчитися--рефлексія навчальної діяльності--позитивні мотиви навчання--особистісно орієнтоване навчання--ключова компетентність
Анотація: У статті виокремлено та охарактеризовано сутнісні ознаки суб'єктності молодшого школяра в навчальній діяльності - сформоване вміння вчитися, розгорнута рефлексія, стійкі позитивні мотиви навчання, набуття яких може забезпечити особистісно орієнтована початкова освіта.