Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.432 Автор(и) : Ciric M., Djordjevic D., Ignjatijevic S. Назва : Measurement framework for analyzing customer orientation in the hotel industry Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 3. - P.493-502: табл. (Шифр А669736/2013/3) Примітки : Бібліогр.: 13 назв ББК : 65.432 Предметні рубрики: Економіка готельного господарства-- Готельний менеджмент-- Конкурентоспроможність-- Орієнтація на клієнтів --Сербія Анотація: У статті розглянуто проблеми орієнтації на клієнтів як чинник конкурентоспроможності готелів в умовах складного ринку. Перевірено, чи можна схему Нванкво, розроблену для аналізу рівня орієнтації на клієнтів у різних компаніях, застосовувати до готельного бізнесу, і як така схема може допомогти менеджерам виділити сильні і слабкі сторони компанії. Анкетні дані отримано з опитування, проведеного в районах Шумадія і Морава в Сербії, проведено аналіз кореляцій і на основі висновків запропоновано рекомендації з покращення орієнтації готелів на клієнтів. Дод.точки доступу: Djordjevic, D.; Ignjatijevic, S. |