Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.432
Автор(и) : Ciric M., Djordjevic D., Ignjatijevic S.
Назва : Measurement framework for analyzing customer orientation in the hotel industry
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 3. - P.493-502: табл. (Шифр А669736/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: 13 назв
ББК : 65.432
Предметні рубрики: Економіка готельного господарства-- Готельний менеджмент-- Конкурентоспроможність-- Орієнтація на клієнтів --Сербія
Анотація: У статті розглянуто проблеми орієнтації на клієнтів як чинник конкурентоспроможності готелів в умовах складного ринку. Перевірено, чи можна схему Нванкво, розроблену для аналізу рівня орієнтації на клієнтів у різних компаніях, застосовувати до готельного бізнесу, і як така схема може допомогти менеджерам виділити сильні і слабкі сторони компанії. Анкетні дані отримано з опитування, проведеного в районах Шумадія і Морава в Сербії, проведено аналіз кореляцій і на основі висновків запропоновано рекомендації з покращення орієнтації готелів на клієнтів.

Дод.точки доступу:
Djordjevic, D.; Ignjatijevic, S.