Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шмиголь Н. М., Антонюк А. А.
Назва : Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/2). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 230
Предметні рубрики: Бренд
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління брендом--вартість бренда--монетарна вартість--індикатори популярності--надійність бренда
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)

Дод.точки доступу:
Антонюк, А. А.