Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.262.89
Автор(и) : Фідря Н. М.
Назва : Навчання учнів процедур "Порівняння" та "Пояснення" як ключовий елемент переходу до суб'єкт-cуб'єктної моделі побудови навчально-виховного процесу географії
Місце публікування : Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 11. - С.24-33 (Шифр Г430673/2013/11)
Примітки : Бібліогр.: 21 назв.
ББК : 74.262.89
Предметні рубрики: Географія-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єкт-суб'єктні відносини--процедура порівняння--повне порівняння--просте порівняння--процедура пояснення--причинно-наслідкові зв'язки--метод аналогій--протиставлення-зіставлення
Анотація: У статті розглядається актуальна для сучасної методики географії проблема перетворення учня на суб'єкт навчання з метою запровадження в школі суб'єкт-суб'єктної моделі. За відправну тезу взято твердження, що суб'єктом учень стає у тому випадку, коли метою роботи на уроці є не зміст навчального предмета, а його власні пізнавальні дії зі змістом. Розглядається смитслове значення і види процедур "порівняння" та "пояснення", їхні характеристики.