Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65
Автор(и) : Башинська, І. О.
Назва : Характеристика новітніх маркетингових комунікацій з позиції використання їх для промислових підприємств
Місце публікування : Проблеми науки. - 2013. - № 6. - С.31-37 (Шифр П819385/2013/6)
Примітки : Библиогр.: с. 37 (11 назв.)
ББК : 65
Предметні рубрики: Мобільний маркетинг
Соціальні мережі
Партизанський маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "комунікація ближнього поля"--qr-код--вluetooth-маркетинг--флешмоб
Анотація: У статті розглянуто новітні маркетингові комунікації: визначено їхню сутність, особливості та перспективи використання. Проаналізовано, які з них відповідають потребам промислових підприємств, та надано рекомендації щодо їх використання.