Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 31+65 Автор(и) : Серебренников Б.С., Петрова Е.Г. Назва : Маркетинговая сегментация розничного рынка электроэнергии Місце публікування : Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. - 2013. - № 10. - С. 38-45: рис. (Шифр Э428074/2013/10) Примітки : Библиогр. с. 45 (9 назв.) ББК : 31+65 Предметні рубрики: Електроенергія-- Ринкові ціні Маркетинг Анотація: Обгрунтовано три рівні сегментації роздрібного ринку електроенергії, визначені адекватні критерії сегментування, які враховують специфіку споживачів електроенергії, пов`язану з регулюванням режиму електроспоживання. На основі трьох критеріїв запропоновані гнучкі системи диференційованих цін, які стимулюють споживачів до формування енергоефективного графіка електричних навантажень. Дод.точки доступу: Петрова, Е.Г. |