Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 31+65
Автор(и) : Серебренников Б.С., Петрова Е.Г.
Назва : Маркетинговая сегментация розничного рынка электроэнергии
Місце публікування : Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. - 2013. - № 10. - С. 38-45: рис. (Шифр Э428074/2013/10)
Примітки : Библиогр. с. 45 (9 назв.)
ББК : 31+65
Предметні рубрики: Електроенергія-- Ринкові ціні
Маркетинг
Анотація: Обгрунтовано три рівні сегментації роздрібного ринку електроенергії, визначені адекватні критерії сегментування, які враховують специфіку споживачів електроенергії, пов`язану з регулюванням режиму електроспоживання. На основі трьох критеріїв запропоновані гнучкі системи диференційованих цін, які стимулюють споживачів до формування енергоефективного графіка електричних навантажень.

Дод.точки доступу:
Петрова, Е.Г.