Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Chiang C.-C.
Назва : Hotel visitors' perceptions of value and membership marketing program
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - Р.269-278: табл. (Шифр -904081/2014/4)
Примітки : Бібліогр.: 35 назв
Предметні рубрики: Економіка готельного господарства-- Якість готельного господарства -- Програми готельної лояльності-- Сприйняття туристами цінності
Анотація: У статті показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів.