Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Melnikov A. S., Melnikova E. V. Назва : Using an online tool for improving the efficiency of advertising campaigns and gaining competitive advantage Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 4. - Р.475-480: рис. (Шифр А669736/2014/4) Примітки : Бібліогр.: 16 назв Предметні рубрики: Економіка реклами-- Конкурентоспроможність-- Підвищення ефективності рекламної кампанії-- Використання онлайн-інструменту Інформаційні технології в економіці Анотація: У статті розглянуто проблеми, пов'язані з побудовою ефективної рекламної кампанії. Запропоновано ресурси, які дозволять користувачеві: самостійно створювати рекламний бюджет у короткостроковій перспективі, порівнювати вхідні та вихідні дані, забезпечувати стандартизацію та спрощення процесу прийняття рішень у процесі планування, отримувати актуальну інформацію щодо цінових пропозицій на регіональних ринках шляхом автоматичного синтаксичного аналізу даних з використанням різних джерел. Цей інструмент буде являти собою комплекс розроблених модулів і компонентів, об'єднаних в єдину систему через Інтернет. Дод.точки доступу: Melnikova, E. V. |