Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Шабельник, Тетяна Назва : Основні принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком Місце публікування : Економіст. - К., 2014. - № 4. - С. 50-55 (Шифр Е555051/2014/4) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. ББК : 65.9(4Укр)421.5 Предметні рубрики: Фармацевтичний ринок-- Управління Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сегментація--споживчі структури--кінцевий споживач--законодавство--кон'юнктура Анотація: У статті сформульовано принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком та дано визначення категорії "маркетингово-орієнтоване управління фармацевтичним ринком" на підставі аналізу й узагальнення літературних джерел та існуючих принципів маркетингу. |