Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Греб М.
Назва : Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 23-26 (Шифр У679846/2015/9)
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Викладання у ВНЗ
Українська мова-- Методологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лексична компетентність--вікові особливості студентів--види класифікацій пам'яті--увага--мислення--завдання для студентів--прийоми запам'ятовування--методика навчання лексикології
Анотація: У статті обґрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, наголошено на тому, що розвиткові лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів сприяє врахування індивідуальних і вікових особливостей, інтересів, рівня пізнавальних можливостей, здібностей, студентів, розуміння суті психічних процесів, що лежать в основі мовленнєвої діяльності.