Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Branyi A., Jozsa L., Machova R. Назва : The role of social capital elements: Hungarian winery networks case study Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 8. - Р.100-110: рис., табл. (Шифр -904081/2015/8) Примітки : Бібліогр.: 33 назви Предметні рубрики: Економіка харчової промисловості-- Виноробство -- Виноробні мережі-- Соціальні зв’язки --Угорщина Економічна теорія-- Капітал-- Соціальні взаємовідносини-- Соціальний капітал Анотація: У статті представлено соціальний капітал, що мотивує виноробів до участі в професійній мережі. Оцінено ступінь впливу м’яких факторів (довіра, впевненість, регіональна ідентичність) на формування таких мереж. Дослідження проведено на прикладі 8 винних регіонів Угорщини. Аналіз даних підтверджує висновок про існування позитивної кореляції між довірою, впевненістю в партнерах та регіональною ідентичністю з одного боку та ймовірністю приєднання до виноробної мережі (або навіть її заснування). Дод.точки доступу: Jozsa, L.; Machova, R. |