Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Branyi A., Jozsa L., Machova R.
Назва : The role of social capital elements: Hungarian winery networks case study
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 8. - Р.100-110: рис., табл. (Шифр -904081/2015/8)
Примітки : Бібліогр.: 33 назви
Предметні рубрики: Економіка харчової промисловості-- Виноробство -- Виноробні мережі-- Соціальні зв’язки --Угорщина
Економічна теорія-- Капітал-- Соціальні взаємовідносини-- Соціальний капітал
Анотація: У статті представлено соціальний капітал, що мотивує виноробів до участі в професійній мережі. Оцінено ступінь впливу м’яких факторів (довіра, впевненість, регіональна ідентичність) на формування таких мереж. Дослідження проведено на прикладі 8 винних регіонів Угорщини. Аналіз даних підтверджує висновок про існування позитивної кореляції між довірою, впевненістю в партнерах та регіональною ідентичністю з одного боку та ймовірністю приєднання до виноробної мережі (або навіть її заснування).

Дод.точки доступу:
Jozsa, L.; Machova, R.