Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422-36
Автор(и) : Чайкін О. В.
Назва : Особливості аналізу сприйняття споживачами екологічно сертифікованої сільськогосподарської продукції
Місце публікування : Економіка АПК. - 2015. - № 10. - С.83-88 (Шифр Е969742/2015/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.422-36
Предметні рубрики: Продукція-- Екологічно чиста-- Вітчизняний ринок
Екологічна сертифікація
Споживачі-- Маркетинг
Суспільний розвиток
Анотація: Розглянуто методологічні особливості аналізу відношення споживачів до екологічно сертифікованої сільськогосподарської продукції. За допомогою соціалогічного опитування одержано інформацію щодо попиту на сертифіковану продукцію, визначено значимість для споживачів присутності екологічного атрибута у сільськогосподарській продукції.