Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.422-36 Автор(и) : Чайкін О. В. Назва : Особливості аналізу сприйняття споживачами екологічно сертифікованої сільськогосподарської продукції Місце публікування : Економіка АПК. - 2015. - № 10. - С.83-88 (Шифр Е969742/2015/10) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. ББК : 65.422-36 Предметні рубрики: Продукція-- Екологічно чиста-- Вітчизняний ринок Екологічна сертифікація Споживачі-- Маркетинг Суспільний розвиток Анотація: Розглянуто методологічні особливості аналізу відношення споживачів до екологічно сертифікованої сільськогосподарської продукції. За допомогою соціалогічного опитування одержано інформацію щодо попиту на сертифіковану продукцію, визначено значимість для споживачів присутності екологічного атрибута у сільськогосподарській продукції. |