Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Нехай В. В. Назва : Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингу Місце публікування : Економіка АПК. - 2015. - № 12. - С.68-71 (Шифр Е969742/2015/12) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Предметні рубрики: Економіка АПК-- Маркетингова діяльність аграрних підприємств-- Агромаркетинг Сільськогосподарська техніка-- Ринок Маркетинг-- Підприємства АПК Машинобудування-- Підприємства-- Маркетингова стратегія Анотація: Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Виокремлено питання які турбують потенційних покупців техніки. |