Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нехай В. В.
Назва : Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингу
Місце публікування : Економіка АПК. - 2015. - № 12. - С.68-71 (Шифр Е969742/2015/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка АПК-- Маркетингова діяльність аграрних підприємств-- Агромаркетинг
Сільськогосподарська техніка-- Ринок
Маркетинг-- Підприємства АПК
Машинобудування-- Підприємства-- Маркетингова стратегія
Анотація: Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Виокремлено питання які турбують потенційних покупців техніки.