Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузан О.
Назва : Бджільництву необхідна реклама : проблеми галузі
Місце публікування : Пасіка. - 2016. - № 2. - С. 4-5: ілюстр. - ISSN 1814-4764 (Шифр П521625/2016/2). - ISSN 1814-4764
Предметні рубрики: Бджільництво-- Продукти бджільництва-- Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мед--реклама меду--пасічництво--пропаганда продуктів бджільництва--бджолопродукти
Анотація: Українці споживають меду в середньому менше 1 кілограма за рік. А цукру - цілий мішок. Левова частка цього цукру складається з шоколадок, печива, цукерок. Чому така приголомшлива різниця в споживанні меду - високоякісного дієтичного продукту і харчів, які, м'яко кажучи, не приносять нам користі і не завжди мають такі високі смакові якості, як продукти бджільництва? Одна з головних причин цієї ситуації - майже повна відсутність реклами меду в нашій країні.