Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Jager, J. W. de , Jan M. T.
Назва : A structural equation modelling approach to investigating the impact of academic, ICT and management related factors on customer satisfaction in higher education
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 358-369: рис., табл. (Шифр -904081/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: 43 назви
Предметні рубрики: Математичні методи і моделі в економіці
Економіка та організація вищої освіти-- Задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти-- Факторний аналіз-- Академічні, управлінські та ІКТ-фактори --Південно-Африканська Республіка
Анотація: У статті досліджено вплив академічних, управлінських та ІКТ-факторів на ступінь задоволеності клієнтів послугами. Вибірка дослідження – 391 студент з двох університетів у Південно-Африканській Республіці. Для аналізу даних використано розвідувальний факторний аналіз, підтверджувальний (конфірматорний) факторний аналіз, а також моделювання структурними рівняннями. Найбільший вплив на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти має група управлінських факторів, на другому місці – академічні фактори.

Дод.точки доступу:
Jan, M. T.