Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Madiawati P. N., Pradana M.
Назва : Celebrity and halal certificates factors influence on customers’ buying interest
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 109-116: рис., табл. (Шифр -904081/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: 18 назв
Предметні рубрики: Економіка торгівлі-- Маркетинг -- Реклама-- Зацікавленість споживачів-- Відомі люди в рекламі -- Халяльна сертифікація
Анотація: У статті за допомогою пат-аналізу досліджено вплив залучення відомих людей до реклами, а також халяльної сертифікації продукції на зацікавленість споживачів та їх намір зробити покупку. Фактор «зірки», за результатами аналізу, виявився набагато більш суттєвим, що доводить важливість рекомендації відомої людини для суспільства споживачів. Однак і халяльна сертифікація є важливим фактором, особливо на стадії прийняття остаточного рішення про покупку, що пов’язано зі значною релігійністю суспільства в Індонезії.

Дод.точки доступу:
Pradana, M.