Форма документа : Стаття з газети Шифр видання : 37.015.3:615.825 Автор(и) : Габенко, Людмила Назва : Кінезіологія як ефективний психолого-педагогічний ресурс Місце публікування : Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 15/16. - С. 30-33: іл. (Шифр К320566/2016/15/16) Примітки : Бібліогр.: с. 33 УДК : 37.015.3:615.825 Предметні рубрики: Педагогічна психологія-- Кінезіологія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гімнастика для мозгу--стрес--міжпівкульова взаємодія--рухова терапія--кінезіотерапія--вніб 3 Зміст : Кінезіологічна гімнастика як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу ; Кінезіологічні вправи на озброєння колегам Анотація: Навчальне навантаження на дитину негативно впливає не лише на її навчальну мотивацію та моральні сили вчитися далі, погіршує психічний стан учня, школа поступово знищує здоров'я дитини. В школу приходить менше 70% здорових першокласників і лише трохи більше 10% здорових дітей є випускниками шкіл.Пропонуються сучасні методи для підготовки успішного та здорового учня. Дод.точки доступу: Деннісон, Пол (американський вчений, засновник освітньої кінезіології) \про нього\ |