Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковінько, Олена
Назва : Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств
Місце публікування : Маркетинг в Українi/ Українська Асоціація Маркетингу. - 2017. - № 4. - С. 32-47: рис., табл. - ISSN 1606-3732 (Шифр М636468/2017/4). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр.: с. 47
Предметні рубрики: Сільськогосподарська продукція-- Маркетингові технології --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародна диверсифікація--експорт--імпорт--диверсифікація експорту--квоти--зовнішня торгівля