Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Ковінько, Олена Назва : Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств Місце публікування : Маркетинг в Українi/ Українська Асоціація Маркетингу. - 2017. - № 4. - С. 32-47: рис., табл. - ISSN 1606-3732 (Шифр М636468/2017/4). - ISSN 1606-3732 Примітки : Бібліогр.: с. 47 Предметні рубрики: Сільськогосподарська продукція-- Маркетингові технології --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародна диверсифікація--експорт--імпорт--диверсифікація експорту--квоти--зовнішня торгівля |