Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мізіна Н. Л., Клековкіна Т. С.
Назва : Музична математика. Конспект бінарно-інтегрованого заняття з пріоритетом логіко-математичної і музичної діяльності для дітей старшого дошкільного віку з вадами зору
Місце публікування : Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 12 (грудень). - С. 13-19 (Шифр Д212432/2017/12)
Предметні рубрики: Діти з порушенням зору-- Бінарні уроки-- Математика-- Музика
Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з порушенням зору--інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект уроку. Програмовий зміст: Закріпити знання про склад числа з двох менших, знання цифр від 1 до 7, вправляти в порядковій та кількісній лічбі, в умінні розв’язувати логічні задачі, називати геометричні фігури, формувати вміння знаходити предмети, які їх нагадують. Познайомити дітей з поняттям «фрактали», формувати навички викладання фрактальних зображень за допомогою паличок Кюінезера. Вчити емоційно відгукуватись на музику різного характеру. Закріпити знання дітей про музичні поняття, назви нот, нотний стан, ритм, ноти, мелодія. Розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, дрібну моторику рук, зв’язне мовлення, творчість, вміння уважно слухати музичний твір, розрізняти темпи, характери творів; розвивати виконавські здібності; продовжувати вчити співати природнім голосом, без напруги.

Дод.точки доступу:
Клековкіна, Т. С.