Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко Ю.
Назва : Комбінована структура шляхів аналізу літературного твору в школі
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 20-25 (Шифр У679846/2017/12)
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Усна і письмова мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художній твір--навчальна схема--урок української мови--синкретизм
Анотація: Автор статті розкриває синкретизм у структурі шкільних шляхів вивчення літературного матеріалу. Він підкреслює, що будь-який шлях аналізу виступає лише загальною схемою роботи і передбачає сумарне використання інших шляхів, які забезпечують його ефективність.