Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Ніфатова О.М. Назва : Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 157-163 (Шифр Ф241809/2017/12) Примітки : Бібліогр. с. 162-163 (9 назв) Предметні рубрики: Торгові марки Анотація: Статтю присвячено формуванню формалізованого представлення сутності брендингового підходу в управлінні інтегрованими структурами бізнесу. На основі застосування апарату формальної логіки та морфологічного аналізу запропоновано авторське визначення поняття "брендинг інтегрованої структури бізнесу". Представлено модель брендингу інтегрованої структури бізнесу в рамках використання системного підходу. |