Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ніфатова О.М.
Назва : Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 157-163 (Шифр Ф241809/2017/12)
Примітки : Бібліогр. с. 162-163 (9 назв)
Предметні рубрики: Торгові марки
Анотація: Статтю присвячено формуванню формалізованого представлення сутності брендингового підходу в управлінні інтегрованими структурами бізнесу. На основі застосування апарату формальної логіки та морфологічного аналізу запропоновано авторське визначення поняття "брендинг інтегрованої структури бізнесу". Представлено модель брендингу інтегрованої структури бізнесу в рамках використання системного підходу.