Форма документа : Стаття з газети Шифр видання : 373-056.45(477) Автор(и) : Прокопова, Олена, Кириченко, Олена Назва : Система професійного самовдосконалення вчителів щодо роботи з обдарованими учнями : дослідження Місце публікування : Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 7/8. - С. 47-100: табл. (Шифр К597818/2018/7/8) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. УДК : 373-056.45(477) Предметні рубрики: Обдаровані діти-- Загальноосвітні навчальні заклади Географіч. рубрики: Харків, місто (Україна) Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовиховання--професійна самоосвіта--педагогічна майстерність--самопізнання--діагностика самоосвіти--самооцінка--неперервна професійна освіта--професійна самореалізація--професіоналізм вчителя--самовдосконалення--досвід роботи Зміст : Структурні компоненти управлінської діяльності для професійного самовдосконалення ; Модель управління процесом професійного самовдосконалення вчителя щодо роботи з обдарованими дітьми ; Критерії ефективності педагогічного самовдосконалення ; Методи соціально-психологічного тренінгу вчителів щодо роботи з обдарованими дітьми ; Джерела поповнення загальнопедагогічних і спеціальних знань ; Зміст програми тренінгу з особистісногозростання педагогів Анотація: Під час проведення дослідження у Харківському ліцеї № 149 розроблено і теоретично обгрунтовано системну модель організації професійного самовдосконалення вчителя для роботи з обдарованими дітьми. Дод.точки доступу: Кириченко, Олена |