Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 373-056.45(477)
Автор(и) : Прокопова, Олена, Кириченко, Олена
Назва : Система професійного самовдосконалення вчителів щодо роботи з обдарованими учнями : дослідження
Місце публікування : Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 7/8. - С. 47-100: табл. (Шифр К597818/2018/7/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 373-056.45(477)
Предметні рубрики: Обдаровані діти-- Загальноосвітні навчальні заклади
Географіч. рубрики: Харків, місто (Україна)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовиховання--професійна самоосвіта--педагогічна майстерність--самопізнання--діагностика самоосвіти--самооцінка--неперервна професійна освіта--професійна самореалізація--професіоналізм вчителя--самовдосконалення--досвід роботи
Зміст : Структурні компоненти управлінської діяльності для професійного самовдосконалення ; Модель управління процесом професійного самовдосконалення вчителя щодо роботи з обдарованими дітьми ; Критерії ефективності педагогічного самовдосконалення ; Методи соціально-психологічного тренінгу вчителів щодо роботи з обдарованими дітьми ; Джерела поповнення загальнопедагогічних і спеціальних знань ; Зміст програми тренінгу з особистісногозростання педагогів
Анотація: Під час проведення дослідження у Харківському ліцеї № 149 розроблено і теоретично обгрунтовано системну модель організації професійного самовдосконалення вчителя для роботи з обдарованими дітьми.

Дод.точки доступу:
Кириченко, Олена