Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 316.77 Автор(и) : Ісаєнко, Олександр Олександрович Назва : Соціокоммунікативна модель медіаспоживання Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2017. - № 4. - С. 86-91 (Шифр Б899226/2017/4) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. УДК : 316.77 Предметні рубрики: Соціальні комунікації-- Мас-медіа Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції медіаспоживання--медіакультура--соціокомунікативна модель--комунікативне середовище--медіаспоживач--медіаційні процеси Анотація: Медіаспоживання є фактором актуалізації потенційно існуючих, але нереалізованих зв'язків елементів соціальної системи. |