Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 316.77
Автор(и) : Ісаєнко, Олександр Олександрович
Назва : Соціокоммунікативна модель медіаспоживання
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2017. - № 4. - С. 86-91 (Шифр Б899226/2017/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 316.77
Предметні рубрики: Соціальні комунікації-- Мас-медіа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції медіаспоживання--медіакультура--соціокомунікативна модель--комунікативне середовище--медіаспоживач--медіаційні процеси
Анотація: Медіаспоживання є фактором актуалізації потенційно існуючих, але нереалізованих зв'язків елементів соціальної системи.