Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 659.4
Автор(и) : Варцаба, Надія Василівна
Назва : Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2017. - № 4. - С. 104-109 (Шифр Б899226/2017/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 659.4
Предметні рубрики: Зарубіжна культура-- Центри-- PR-стратегії-- Імідж --Україна
Наукові дослідження-- Комунікативна культура-- Документальна спадщина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інструментарій pr--центри зарубіжних культур--комунікативні зв'язки--планування програм--діяльність pr
Анотація: В результаті проведеного дослідження встановлено, що в сучасних умовах фінансування галузі соціокультурної сфери принциповим є пошук і визначення різних засобів та інструментів PR для популяризації культурно-освітніх установ. Світовий досвід побудови комунікативних зв'язків засвідчує, що ті держави, які проводили послідовну та виважену політику у сфері культури стали яскравим прикладом швидкого зростання до рівня високорозвинених країн.